Senatul adoptă Digital Fair Repair Act la New York

Senatul adoptă Digital Fair Repair Act la New York
25
ian. 2022
  • 874
  • Adăugat de A. GSG

Senatul adoptă Digital Fair Repair Act la New York

Momentul Mișcării pentru Dreptul la Reparare a luat o nouă întorsătură, pe măsură ce Senatul New York-ului adoptă Digital Fair Repair Act. Cea mai recentă dezvoltare este rezultatul eforturilor depuse de marile industrie ai reparațiilor. Kyle Wiens, CEO al iFixit, și Louis Rossman, proprietarul Rossmann Repair Group, au fost doi susținători proeminenti ai dreptului la reparații.

În plus, au avut sprijinul a mii de consumatori și atelier de reparații. proprietarii. Mulți oameni s-au alăturat mișcării odată ce au înțeles de ce dreptul la reparare este necesar pentru viitorul tuturor.

 

Să vedem ce a condus la acceptarea dreptului la reparare a mișcării și cum acesta este schimbă dinamica pieței.

Cum planifică Tech Giants învechirea?

Când un Compania produce un dispozitiv, îl pot deveni învechit după ceva timp. Furnizorii de servicii și producătorii forțează actualizările care fac modelele mai vechi să încetinească sau să fie inutilizabile. La un moment dat, dispozitivele nu vor mai funcționa corect.

De asemenea, producătorii obligă utilizatorii să treacă la un nou software și hardware fără a oferi un motiv întemeiat. Și, de-a lungul timpului, clienții obțin un suport care se estompează pentru aceste dispozitive. În cele din urmă, nu primesc deloc ajutor pentru dispozitivul lor, acum vechi.

Producătorii de dispozitive plănuiesc să fie învechit din două motive:

  • Scăderea suportului pentru sistemele vechi
  • Încurajarea utilizatorilor să înlocuiască dispozitivele

De aceea, trei lucruri au condus la lansarea mișcării dreptului de reparare:

  1. Deșeuri nedorite pe care oamenii nu le-ar putea face t reciclați, cauzat de schimbarea rapidă a dispozitivelor.
  2. Îngreunarea consumatorilor să continue să utilizeze produse.
  3. Îngreunarea reparației dispozitivelor de către atelierele terțe de reparații.

Ce a fost adoptat noul proiect de lege de Senatul din New York Mijloace?

Senatul din New York a votat pentru adoptarea legislației privind dreptul de reparare a dispozitivelor electronice. Prin urmare, a devenit primul organism legislativ din țară care a făcut acest salt uriaș.

51 de senatori au votat pentru, în timp ce 12 au votat împotrivă. Actul de reparare a târgului digital mai trebuie adoptat de Adunare înainte de încheierea sesiunii legislative de joi. Actul digital de reparații echitabile va fi primul de acest fel în SUA când va fi adoptat.

Punctul principal al proiectului de lege este simplitatea sa. Factura include următoarele:

Solicită producătorilor OEM să pună la dispoziția oricărui atelier de reparații instrumentele utilizate pentru întreținere, diagnosticare și reparații. Deci, orice producător terț de echipamente electronice digitale poate folosi instrumentele în condiții rezonabile și echitabile. În plus, instrumentele și piesele, inclusiv orice actualizări ale informațiilor sau software-ul încorporat, ar trebui să fie disponibile atelierelor de reparații.

Aproape jumătate din statele din SUA iau în considerare dreptul de a repara legile în 2021. Oamenii își doresc dreptul de a-și repara dispozitivele.

Companii precum Apple mențin un monopol al reparațiilor prin restricționarea instrumentelor și părților dispozitivelor lor și a informațiilor necesare necesare pentru a efectua o reparație. Ei cheltuiesc milioane de dolari făcând lobby în legislațiile statului pentru a se opune dreptului la reparații. Dar proiectul de lege recent adoptat arată că mii de oameni își ridică vocea împotriva lui și eforturile lor vor fi irosite.

Legislația va afecta întreaga industrie a reparațiilor, inclusiv telefoane mobile, computere, auto, medicale, industria agricolă.

Să aprofundăm acest lucru.

1. Consumatorii și dreptul la reparații

Dispozitivele achiziționate de consumatori le aparțin. Este de interes public să aleagă de unde să-l repare. Dacă companiile nu reușesc să ofere consumatorilor autonomia, vor fi trase la răspundere în temeiul Legii de reparații echitabile digitale.

Când cineva își deteriorează dispozitivul, ar trebui să aibă dreptul să încerce să îl repare prin ateliere de reparații. Dacă înlocuiți un dispozitiv de fiecare dată când nu mai funcționează, oamenii îl vor dori cu adevărat?

Avocații dreptului la mișcare de reparare spun NU! Acest concept seamănă mai mult cu închirierea dispozitivului de la producător, care în cele din urmă va înceta să renunțe la întreținerea dispozitivului.

Odată schimbată în lege, proiectul de lege va proteja consumatorii de uzura planificată și încurajează ca smartphone-urile ar trebui să fie construit pentru a dura.

2. Ateliere de reparații independente și dreptul de a repara

În mod discutabil, atelierele de reparații independente sunt cele care vor profita la maximum de campania de succes de drept la reparație. Din această cauză, au fost și cei mai vocali susținători ai noii legislații.

Atelierele de reparații cred că ar trebui să obțină instrumentele și piesele pentru a ajuta clienții să profite mai mult de dispozitivele lor. Acest lucru se datorează faptului că pot oferi consumatorilor servicii rentabile

.

De exemplu, iPhone X valora 1000 USD când a apărut. Și dacă ai spart geamul din spate, ar trebui să-l înlocuiești pentru 500 USD de la un atelier de reparații autorizat Apple. Este jumătate din prețul noului dispozitiv. În același timp, atelierele de reparații terțe ar putea face acest lucru pentru un preț de până la 150 USD.

Pentru mai multe despre aceasta, ascultați acest episod uimitor Starea reparațiilor cu Kyle Wiens despre Dreptul la reparație.

 

Din moment ce presiunea s-a dezvoltat în jurul mișcării Dreptul la Reparație, unele mega-corporații precum Apple și Samsung au început să acorde certificări atelierelor de reparații pentru a repara dispozitivele lor. Cu toate acestea, în schimb, ei solicită atelierului de reparații să-și partajeze datele clienților. Dacă atelierul de reparații face cea mai mică greșeală, acesta îi ia dreptul magazinului de a repara dispozitivele OEM.

Așadar, actul de reparații din târgul digital este un pas înainte pentru a opri astfel de practici, permițând atelierelor de reparații să repare toate dispozitive și oferă consumatorilor securitatea datelor.

3. Producătorii de echipamente și dreptul la reparații

Succesul tot mai mare al dreptului la reparații este o îngrijorare pentru mulți producători. Ei au convingerea că ghidurile și piesele lor sunt proprietare. Așa că nu vor să le dea publicului și să îl considere un secret comercial.

Unul dintre cele mai proeminente exemple este dezvoltarea de către Apple a unui șurub proprietar care a împiedicat oamenii să-și deschidă dispozitivele fără el. Totul face parte din propaganda lor care a făcut ca achiziția celui mai recent dispozitiv să fie mai ieftină decât obținerea unei reparații.

Programa de lege, totuși, este un pas înainte pentru a opri practicile proaste ale producătorului. Acesta va permite atelierelor de reparații să acceseze instrumente și scheme care le vor face reparațiile mai ușoare.

Dreptul la reparații este o luptă intensă între producător și client. Se pare că consumatorii sunt mai mult către partea câștigătoare. Înseamnă dreptul de a debloca, deschide și repara dispozitivele pe care le cumpără și mai puțin monopol pentru producători.

Încearcă Gestiune Service

Alege sa testezi GRATUIT

Gestiune Service folosește COOKIES

Făcând clic pe „Da, accept” sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor instalate pe site. Acestea sunt folosite pentru a vă oferi cea mai bună experiență de navigare posibilă.

Detalii