Întrebări frecvente

Ai întrebări sau anumite neclarități legate de utilizarea soft-ului gestiune service?

Aici regăsești cele mai frecvente întrebări în privința funcționării aplicației Gestiune Service.

Poți anula sau activa abonamente noi oricând dorești. De asemenea, poți adăuga caracteristici noi pentru fiecare abonament. De retinut ca valoarea platita pentru un abonament nu poate fi restituita in nici o situatie!

Da, perioada de probă este complet gratuită! Nu este necesar niciun card de credit pentru a începe perioada de probă, deci poți încerca aplicația noastră fără rețineri.

Gestiune Service ia în serios confidențialitatea și securitatea datelor. Orice date din contul dvs.  sunt proprii (nu ale noastre), informațiile dvs. nu sunt accesate de nimeni altcineva sau vândute către nimeni. Puteți exporta toate biletele de reparație, facturile, rapoartele, inventarul, datele clientului etc. și le puteți salva pe desktop în orice moment. În plus, toate datele sunt stocate în siguranță, iar informațiile sunt transmise în siguranță prin criptare SSL și pot fi vizualizate numai folosind linkul criptat creat pentru fiecare cont. 

DA ! Plata unui abonament poate fi efectuata fie prin virament bancar fie prin serviciul de plati online oferit de TwisPay!

Nu! Nu există taxe suplimentare sau costuri ascunse. Singurul lucru pe care îl veți plăti este taxa de abonament lunară sau anuală.

După încheierea perioadei de încercare, alegeți unul dintre planurile noastre care se potrivesc cerințelor dvs. Contul dvs. de probă va deveni contul dvs. permanent (toate setările, personalizările și datele rămân intacte). La sfârșitul perioadei de încercare, dacă decideți să nu continuați, contul dvs. va expira.

Încearcă Gestiune Service

Alege sa testezi GRATUIT

Gestiune Service folosește COOKIES

Făcând clic pe „Da, accept” sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor instalate pe site. Acestea sunt folosite pentru a vă oferi cea mai bună experiență de navigare posibilă.

Detalii