Activezi in domeniul GSM ? 6 idei să faci mai mulți bani!

Activezi in domeniul GSM ? 6 idei să faci mai mulți bani!
16
mai 2020
  • 3026
  • Adăugat de A. GSG

Activezi in domeniul GSM ? 6 idei să faci mai mulți bani!

Salutare doctore , merge șurubelnița ?

Să sperăm că merge și că faci destui bani încat să platesti chiria , angajații și să rămai la sfarșit de lună și cu ceva în buzunar!

Domeniul GSM , așa cum vezi și tu , nu mai este la fel de profitabil ca în anii trecuți , ne-am înmulțit ca ciupercile astfel încat nu mai ai loc să arunci un pai de cati suntem pe metru pătrat!

Ne 'războim' în prețuri , oferte și promoții , de parcă cine are prețul cel mai mic la raft  o să fie premiat de cel mai zgarcit client !

Ce-ar fi dacă am concura în prețuri MARI și nu am mai face muncă in folosul comunității?

Ce-ar fi dacă am muncii mai puțin și am face bani mai mulți ?

Activez in acest domeniu de prin 2010 și mi-a luat ceva timp să îmi dau seama că prețul pe care îl cer pentru munca mea este prețul pe care îl merit!

Cer 10 lei pentru un conector de alimentare ? Atat merit  , 10 lei. Daca la sfarsit de luna răman cu 1500 de lei înseamna că atat știu să fac!

Majoritatea am ales acest domeniu din pasiune pentru șurubărit dar și din pasiune pentru bani și cred ca suntem de acord că dragostea trece prin stomac iar șuruburile nu țin de foame!

Ideea este că poți face bani mai mulți dacă știi cum să îți apreciezi munca!

Ce fac eu?

  1. Decat sa lucrez degeaba, mai bine stau degeaba. Mi-am dat seama ca e mai usor si mai sanatos! De ce sa schimb 3 display-uri intr-o zi cu un adaos comercial de 30 de lei cand pot sa schimb unul si sa castig 90 de lei?
  2. Nu concurez în prețuri cu nimeni! De ce să mă bat cu concurența în prețuri mici cand pot să ma concentrez pe creșterea calității serviciilor mele și să cer preț mai mare de la client? Clientul este cel ce îți aduce banii în firmă , pe el trebuie să te axezi!
  3. Nu vorbesc de rau celelalte service-uri! Este o practică des întalnită ' nu merge acolo ca e rau' . Dar de unde stiu eu ce e rau si ce e bine pentru client si in primul rand ce ma interesează? Pe banii lui clientul merge unde vrea. Cat despre cei ce folosesc acest tertip...  crezi că dacă vorbești de rau concurența crești in ochii clientului ? Ești tot acolo unde ai fost și ieri , undeva ascuns , mic , mic de tot încercand să mai faci o 'combinație'!
  4. Ma axez pe calitate nu pe cantitate. Ofer clientului 2 alternative - doriți ieftin sau de calitate? In 99% din cazuri clientul alege calitatea mai buna si este dispus sa plateasca un cost mai mare! Ceilalți 1% sunt clienți de care nu am nevoie și de care mă feresc pentru că aceia sunt de obicei clienții 'problema'! 
  5. Sunt organizat și în pas cu tehnologia! Au trecut deja cațiva ani buni de cand folosesc o aplicație de gestiune care imi permite sa imi organizez activitatea de service astfel incat clientii sa fie informati corespunzator cu privire la statusul reparatiei, termenii si conditiile de garantie, timpii de reparație , etc. Au apus vremurile cand scriam cu pixul pe o etichetă numarul de telefon si defectul , acum, totul este automatizat, toate documentele de service se emit in format electronic! (folosesc platforma www.gestiuneservice.ro )
  6. Imi respect garantiile si sunt transparent. Produsele care vin in garantie au prioritate maximă! Sunt foarte putine dar dacă există o garanție înseamna că ceva nu am făcut bine , iar daca nu am facut bine imi asum raspunderea si remediez problema fara sa incerc sa arunc vina in carca clientului.   

Lista poate continua dar cred ca ai inteles in mare parte cum stau lucrurile , pe ce trebuie sa pui accentul daca vrei sa castigi mai multi bani si mai mult timp liber!

Clienții au in buzunar banii tai , tot ce trebuie sa faci este sa ii convingi sa ii lase la tine in service!

Încearcă Gestiune Service

Alege sa testezi GRATUIT

Gestiune Service folosește COOKIES

Făcând clic pe „Da, accept” sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor instalate pe site. Acestea sunt folosite pentru a vă oferi cea mai bună experiență de navigare posibilă.

Detalii