Raport clienți service

Motorul oricărei afaceri este marketing-ul! Poți să ai cel mai tare produs dacă marketing-ul este slab nu ai făcut nimic!

Una din funcțiile marketing-ului este de a analiza informațiile legate de clienții actuali și potențiali cu scopul de a crea oferte personalizate în funcție de criteriile ce îi definesc (spre exemplu: sursă, vârstă, sex, adresă, venit etc).

Raportul de clienți este de fapt o analiză pe anumite criterii a clienților ce au avut în service-ul tău dispozitive spre reparație.

Cum funcționează?

La adăugarea unui dispozitiv în service (crearea unui tichet) sunt necesare datele clientului (sursă client, nume, prenume, CNP, data nașterii, adresă etc). Toate aceste informații sunt organizate și salvate în baza de date și sunt afișate sub forma unor grafice în meniul principal în pagina "Raport Client".

La ce te ajută?

Am început această descriere făcând referire la importanța marketing-ului în afacera ta; ei bine acest raport este parte integrată a marketing-ului și te ajută:

  1. Să vezi de unde vin clienții tăi (ex. recomandare, anunț pe olx, reclamă pe google).
  2. Să știi în ce categorie de vârstă se încadrează publicul tău (18-24, 25-34 etc).
  3. Să fii informat cu privire la raportul de venit al clienților (venit mic, mediu, mare).
  4. Să știi în funcție de sex câti bărbați și cîte femei trec pragul service-ului tău.

Aceste informații sunt critice în luarea unei decizii când vine vorba de promovare online și offline!

Știi cine sunt clienții tăi și știi unde îi găsești, știi ce vârstă au și ce venit; tot ce mai rămane de făcut este să le vinzi ceea ce își doresc!

Este momentul să acționezi, cumpară un abonament chiar acum și dă startul unei creșteri sustenabile a afacerii tale!

Încearcă Gestiune Service

Fă-ți un cont gratuit în platforma noastră și încearcă gratuit unul dintre pachetele disponibile.