Emite Nota de preluare în Service

Conform legislației în vigoare, preluarea oricărui tip de produs spre reparație indiferent că vorbim de un telefon, o tabletă sau un autoturism, presupune întocmirea unui set de documente printre care și Procesul verbal de preluare în Service.

În acest document sunt specificate detalii legate de produsul lăsat spre reparație, (serie de identificare, marcă, model, culoare etc) defectul reclamat (ex. display spart), cauza problemei (ex. șoc mecanic), soluția propusă (ex. înlocuire display), cât si prețul estimat de service! De asemenea, sunt obligatorii datele de identificare ale clientului, condițiile și termenii de reparație cât și datele prestatorului de servicii.

Gestiune Service îți pune la dispoziție o modalitate foarte ușoară și foarte rapidă de a emite documentul de preluare în service în doar 30 de secunde!

Gândit să îți ușureze munca și în același timp să aducă plus valoare în afacerea ta, sistemul stochează și analizează toate informațiile referitoare la dispozitive și clienți, iar în baza acestora îți oferă rapoarte detaliate legate de business-ul tău, spre exemplu: Raport de performanță, Review Client, Raport de intrări-ieșiri din/în service, Raport de asignare etc).

Pornind de la ideea că îți dorești un service organizat și profitabil pe care clienții îl recomandă cu plăcere, aplicația Gestiune Service este instrumentul perfect pentru a-ți atinge scopul!

Încearcă Gestiune Service

Fă-ți un cont gratuit în platforma noastră și încearcă gratuit unul dintre pachetele disponibile.