Emite Notă de Constatare

Ce este Nota de Constatare?

După preluarea produsului în service tehnicianul face o verificare a defectelor reclamate de către client și stabilește dacă există soluție de reparație și ce componente sunt necesare pentru servisare în cazul în care reparația este posibilă. În cazul în care reparația nu este posibilă se notează motivele imposibilității reparației!

Informațiile obținute de tehnician fac obiectul acestui document și servesc  pentru informarea clientului cu privire la dispozitivul lăsat în service. Documentul nu este obligatoriu din punct de vedere legal, dar este extrem de util atât intern (tehnicieni, operatori de vanzari, manager service etc) cât și extern (clientul știe pentru ce plătește).

Este de asemenea un punct de diferențiere între tine și concurență (având în vedere că majoritatea service-urilor nu emit astfel de documente informative ce denotă transparență și seriozitate, o să lași o impresie placută cu siguranță clienților și îți crești șansele să fii recomandat).

Începe chiar acum să folosești aplicația Gestiune Service și obține mai multe recomandări din partea clienților!

Încearcă Gestiune Service

Fă-ți un cont gratuit în platforma noastră și încearcă gratuit unul dintre pachetele disponibile.