Clients Review

Cea mai bună reclamă este cea obținută din recomandări, iar pentru a obține o recomandare trebuie să ai clienți fericiți! :)

Dar ce faci cu acea categorie de clienți mai puțin fericiți, acei clienți care nu au fost mulțumiți de serviciile tale și care împrăștie această informație în cercul lor de prieteni, pe Google sau pe Facebook? Am creeat o secțiune specială în aplicație prin care clientul își "spune offff-ul", îți lasă un review intern imediat după ce produsul iese din service (reparat sau nereparat).

Cum funcționează această metodă și care sunt rezultatele?

La ieșirea din service clientul primește un SMS și un Email care conține, printre altele, un link de review. Acest link este asociat tichetului de service (produsului pe care acesta l-a avut la reparat), astfel atunci când primești un review, știi pentru ce reparație a fost primit, cine l-a dat și de ce!

Acum că ai înțeles partea tehnică hai să îți explic și cum te ajută efectiv această funcție!

  1. În primul rând vezi gradul de satisfacție al clienților față de serviciile pe care le oferi. Sistemul de notare este de la 1 la 5 stele și există de asemenea și un câmp text pentru informații suplimentare.
  2. Poți schimba cursul unui client: din nemulțumit îl poți transforma în client fidel (afli ce îl doare, rezolvi nemulțumirea și o să rămână clientul tău).
  3. Eviți reclama negativă pe Google sau Facebook! Dacă îi dai posibilitatea să își exprime nemulțumirea "intern" șansele să meargă în Google, Facebook, sau alte rețele de socializare să își verse nervii sunt mult mai mici.
  4. Îți motivezi tehnicienii. Review-ul fiind acordat pe tichet-ul de service, iar fiecare tichet fiind alocat unui tehnician, acesta va fi motivat să își facă treaba cât mai bine pentru a avea review-uri pozitive!
  5. Rezolvi probleme pe care nici nu știai că le ai! Cel mai bun critic al afacerii tale este clientul tău, iar menirea ta de antreprenor este să iei aceste critici și să le exploatezi în interesul afacerii tale. Poți să crești dacă apleci urechea la ce spun cei ce îți bagă banii în buzunar.

Lista poate continua dar sunt de ajuns aceste 5 motive să înțelegi cât este de important să ai acest instrument la îndemână!

Fii un antreprenor care știe să își asculte clientii, să îi înțeleagă și cum să le ia banii! :)

Încearcă Gestiune Service

Fă-ți un cont gratuit în platforma noastră și încearcă gratuit unul dintre pachetele disponibile.